❤️ My lovely followers ❤️

marți, 13 mai 2014

Sleek #contour powder #highlighter #blusher e.l.f. Studio Brushes



Hi girls,

Cand vine vorba de conturarea fetei, folosesc cu mare drag paleta de la Sleek - Face Form Contouring and Blush Palette, in nuanta light 373, pe care o gasiti aici .
Acest kit mi se pare genial, contine un trio de nuante pentru o conturare a fetei perfecta: pudra de contur, pudra iluminatoare si blush-ul Rose Gold.


sleek bronzer and highlight palette


Eu am cumparat acest kit la promotie, insa nici pretul actual nu mi se pare mare, deoarece calitatea acestui produs este una foarte buna si paleta contine tot ce iti trebuie pentru a crea un contur superb.

Face makeup
Ce imi place extrem de mult este faptul ca pudra de contur are o nuanta de bronzer mat, fara particule sidefate ceea ce este ideal, deoarece highlighter-ul si blush-ul sunt sidefate si nu am vrea sa aplicam 3 straturi de pigmenti :)

Highlighter-ul poate fi folosit nu doar pentru acel glow proaspat de pe osul pometului sau alte zone pe care dorim sa le evidentiem, ci si pentru iluminarea sprancenelor sau pentru un efect de marire a buzelor (se aplica iluminatorul pe arcul lui Cupidon).

Blush-ul are o nuanta superba golden peach, cu particule sidefate.

Elf Studio Brushes
Textura acestui trio este una foarte fina, cu pigmentare excelenta si pot fi amestecate cu mare usurinta fara a lasa urme si pete inestetice.

Pentru aplicare, folosesc pensulele minune de la e.l.f. Studio:

  • pensula pentru fata e.l.f. Studio,
  • pensula "Angled Blush" e.l.f. Studio 
  • pensula pentru aplicare pudra e.l.f. Studio, pe care le gasiti aici .

Voi ce produse pentru conturarea fetei folositi?

KISSES



9 comentarii:

  1. Te-am nominalizat la un tag pe blogul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-o doresc de ceva vreme sper sa o achizitionez cat mai repede ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa fi cu ochii pe ww.makeup-shop.ro si poate o prinzi la reducere, chiar merita!!!!! La sectiunea promotii sunt niste chestii dragute, care poate te-ar interesa :) Te pup!

      Ștergere
    2. da multumesc stiu de acest site de acolo imi cumpar de obicei produsele Sleek , mersi te pup

      Ștergere
  3. Cand vine vorba despre contouring...I'm lost! :)) Culmea e ca nici nu vreau recuperare! :D
    Pupici, Dora!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu-mi conturez fata,nu ma pricep si nici n-as avea rabdare,cred! :))
    Pup.:*

    RăspundețiȘtergere