❤️ My lovely followers ❤️

marți, 6 mai 2014

Collage your wishlist

Cel mai simplu lucru, pe care poti sa il faci atunci cand vrei sa iti organizezi un wishlist, este sa creezi un collage cu toate lucrusoarele care iti plac sau pe care ti le doresti.

My purple dream

Bineinteles ca de multe ori optam pentru un carnetel sau o agenda ( sau stocam dorinta undeva intr-un sertaras al mintii noastre), insa mie mi se intampla sa uit cateodata un lucru, pe care vroiam sa il cumpar neaparat si nu am putut la momentul potrivit, de aceea imi place sa creez un colaj cu aceste lucrusoare mult dorite/visate si din cand in cand sa arunc un ochi asupra lui  :) 

Voi ce metoda folositi pentru a va crea un WISHLIST 

9 comentarii:

  1. Eu fac liste peste liste. Nu am niciun program de facut colaje desi mi-ar trebui pentru blog. :)
    La munca umplu orice hartie cu lucruri pe care le vreau, iar acasa fac un tabel in excel, cu produsul dorit, pretul aproximativ, etc. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Dana, nici eu nu am renuntat inca la traditionalele pix&hartie :) :), insa ideea ta cu tabelul excel este foarte buna, asa poti controla cu acuratete si bugetul :) Good idea! O sa incerc si eu sa imi verific astfel cumparaturile lunare, caci de fiecare data ma intreb dupa risipirea salariului, pe ce am cheltuit banii :) :) :) Pupici de la Sibiu!

      Ștergere
  2. Buna! Sincer nu prea am timp de colaje, insa uneori mai decupez din reviste lucrurile care ma intereseaza si le lipesc pe agenda. Un alt wishlist il am pe Asos si pe Miniprix, iar acolo chiar ma tin de ele :))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. That's so cool, poate intr-o zi ne arati o pagina din agenda ta! Iubesc la nebunie wishlist-urile de pe magazinele online :) Kiss!

      Ștergere
  3. Eu nu-mi fac colaje dar am un folder special cu lucrurile pe care mi le dores sau cel putin visez sa le am cred, ca cel mai mult spatiu insa imi ocupa ojele :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. O da, de cate ori vad ceva care imi place, pac pac dau la poza copy paste si le arhivez frumos in calculator :) Esti o adevarata artista, imi place foarte mult ceea ce creezi, ai un talent deosebit! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. De obicei tin minte. Cand vreau ceva, apoi chiar vreau si nu uit. Ce program folosesti pentru colaje?

    RăspundețiȘtergere