❤️ My lovely followers ❤️

miercuri, 21 mai 2014

Miss my little doughnut


Hi girls,

astazi sunt putin trista pentru ca mica gogosica Evangeline, cum imi place mie sa o alint pe nepotica mea, a plecat la Cluj pentru o saptamana, iar casa noastra a ramas pustie fara zambetul ei fermecator...

Timp de o luna jumate, cat a stat verisoara mea (Claudia) cu mica gogosica la noi, am putut vedea pas cu pas, ce inseamna sa ai un copil, cate sacrificii trebuie sa faca o mama, cata responsabilitate ai fata de cel mic si cum ti se schimba viata radical :) Cu toate astea un copil este o binecuvantare si iti aduce atatea bucurii, incat ignori toate sacrificiile si momentele mai putin placute.

Insa nu, nu m-am speriat, inca mai mult imi doresc copii, moment pe care l-am tot amanat pentru a-mi putea incheia studiile doctorale in tihna. In fiecare zi imi spun: Inca putin Dora, inca putin si vei termina...

Pentru a-mi alina putin dorul, fac o mica pauza de la studiu si ma uit cu drag si dor la pozele cu Evangeline. Are un zambet larg, incat te topesti instant cand o vezi si parca oricat de obosit ai fi, iti da o doza de energie, pe care nici eu nu mi-o pot explica.  
Doamne, cat o iubesc!!!!







Si ca sa vedeti ca semanam putin :) Cu siguranta si eu eram cam cheala, insa m-a salvat caciulita :)))))

Va pup si va doresc o seara minunata!

7 comentarii:

  1. Nu mai amana... Eu in perioada studiilor doctorale m-am maritat si am facut si doi copii (doctoratul l-am terminat de doua saptamani, bebe 2 vine luna viitoare). Merita efortul, succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari Iulia! Mi-as dori si eu sa fiu asa de puternica, insa pe mine in ultimul timp parca ma coplesesc toate... poate sunt prea prapastioasa momentan si s-au adunat multe :) Te pup si iti multumesc pentru incurajare! Sa ai o nastere usoara si sa auzim numai de bine!

      Ștergere
  2. Cat e de dulcee! Sa va traiasca si sa va aduca numai bucurii .

    RăspundețiȘtergere
  3. E o scumpa. Un copil este o responsabilitate mare, dar si cel mai frumos lucru care il poti avea vreodata in viata. Merita!succes la studii si......copii :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce dulceata de fetita , iti sta foarte bine cu un copilas si eu de abia astept sa am unul daca e fetita iti dai seama ca o invat cu ojele :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. E tare simpatica nepotica!Si e frumos ca ii simti deja lipsa!La momentul potrivit,un copil e cel mai frumos cadou de la soarta.
    PS:Organizez primul meu giveaway...Poate treci si tu.
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere