❤️ My lovely followers ❤️

duminică, 4 mai 2014

Drinking coffee in the shower #Brazilian Coffee Beans Shower Cream #Yves Rocher


Vreme mohorata, care te face sa urli de suparare si in acelasi timp te obliga sa stai prizonier in casa....tot ce imi doream intr-o zi de duminica, sa stau in casa, la fereastra si sa vad cum ploaia marunta si deasa imi murdareste geamurile proaspat spalate....nimic nou, cred ca si voua vi se intampla des acest lucru. 
Ei, trecem si peste asta....Si totusi, ca sa ma revigorez si sa ies din starea asta posomorata, ma inchin voua cu o postare noua si vreau sa va vorbesc despre gelul de dus, pe care de putin timp
l-am descoperit, dar care imi place la nebunie. Gama de geluri de dus este atata de variata, incat nici nu stii pe ce sa pui mana atunci cand mergi sa iti alegi unul nou. Mie personal imi place sa incerc cat mai multe, nu ma axez doar pe cateva, ci incerc mereu sa descopar ceva nou, ceva care sa imi trezeasca toate simturile atunci cand il folosesc. 

Si iata ca l-am gasit .....Brazilian Coffee Beans Shower Cream de la Yves Rocher, pe care il gasiti online aici si nu mai punem la socoteala faptul ca este momentan la reducere si la oferta speciala impreuna cu alte 3 geluri de dus Jardins du Monde + Trusa Vanity oferita gratuit. So spend your money wisely si intrati pe ofertele de la Yves Rocher , pentru a vizualiza toate produsele minunate si ofertele care nu pot fi refuzate.

brazilian coffee beans shower cream


Nu stiu cat de mult va place mirosul de cafea, eu una as sta minute in sir cu nasul intr-o cutie de cafea si acelasi miros ademenitor il simti atunci cand folosesti Brazilian Coffee Beans Shower Cream. Pielea se hidrateaza, devine catifelata si toata baia este invaluita de mirosul intens al bobului de cafea din Brazilia. Dupa o zi obositoare si grea, meritam putin rasfat si sa ne imbatam simturile cu mirosul imbietor de cafea.

Daca incercati acest produs, spuneti-mi parerea voastra!
Kisses!

5 comentarii:

  1. E preferatul meu si al muuuuuuultor fete pe care le citesc. :D E celebru micutul ala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Dana draga, intr-adevar iti da o stare de bine mirosul de cafea, mai ales ca este puternic si persista atat pe piele cat si in baie.

      Ștergere
  2. Ador cafeaua si mirosul ei cred ca mi-ar placea sa incerc acest gel de dus imi plac produsele Yves Rocher dar inca gelurile de dus nu le-am incercat imi plac enorm cele de la Avon,
    ai un blog minunat continua sa scrii in el cu siguranta o sa te urmaresc si deja te-am adaugat in blogroll-ul meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for adding me on yout blogroll!!!! Check also mine, because your beautiful blog is also there! Nu am apucat sa citesc toate postarile tale, dar imi place enorm de mult ce faci tu!!!! Esti foarte talentata! Poate ai timp o data si ne arati un model de animal print colorat:) eu mi-am facut o data si arata superb:) Te pup!

      Ștergere
    2. Si daca cumva incerci gelul de dus, te rog sa imi scrii cum a fost:P

      Ștergere